Zaregistrovať do Noviniek e-mailom
 


Sme certifikovaný partner eTargetu:


Staňte sa našim fanúšikom
na Facebooku:


Prevádzkujeme vlastný portál
MojeObchody.sk


Stiahnite si letáky PPC, SEO

 

 

Porovnanie Facebook verzus Google reklama

Reklama v Google je výhodnejšia ako reklama na Facebooku.

V prvom rade investujte do reklamy v Google a eTarget, až následne do reklamy na Facebooku.

Reklama na Facebooku

Reklama v Google

  • Výhoda:
    Reklamu je možné presne zacieliť podľa vekovej kategórii, pohlavia, záujmov, jazykov, regiónu a vzdelania.
     
  • Výhoda:
    Reklamu je možné výborne zacieliť, reklama sa zobrazí návštevníkom, ktorí majú záujem o informácie či kúpu Vašich produktov a služieb.
  • Nevýhoda:
    Reklama na Facebooku neumožňuje detailné meranie efektivity reklamnej kampane. Facebook neodmeria počet konverzií (nákupy).
  • Výhoda:
    Dá sa merať efektivita. Ak máte internetový obchod, dá sa zistiť napr.že "za 50 EUR kreditu u Vás nakúpilo 7 zákazníkov v hodnote 520 EUR".
  • Výhoda:
    Veľké množstvo zobrazení reklamy. Budovanie značky a image. Stále rastúci počet užívateľov na Facebooku. Facebook je jednotkou medzi socialnymi sieťami.
     
  • Výhoda:
    Pri využití kontextovej reklamy Google
    aj tu je možné urobiť imidžovú reklamnú kampaň. Na rozdiel od Facebooku
    je okrem textovej reklamy možné mať bannerovú reklamu. 
    Budovanie značky a image.

Meno a priezvisko *:
Telefón:
E-mail *:
Názov webu:
Mám záujem o služby *:Internetová reklama
PPC reklama v Google
Registrácia firmy na Facebooku Mini
Registrácia firmy na Facebooku Maxi
Registrácia do vyhľadávačov
Ďalšie poznámky *:
Vyriešte tento matematický problém  - *