Zaregistrovať do Noviniek e-mailom
 


Sme certifikovaný partner eTargetu:


Staňte sa našim fanúšikom
na Facebooku:


Prevádzkujeme vlastný portál
MojeObchody.sk


Stiahnite si letáky PPC, SEO

 

 

Čo je to PPC reklama?

Mám záujem o viac info o reklame v Google

Internetová reklama označovaná ako pay-per-click (PPC) je najlepšia forma ako získať na webové stránky cielených návštevníkov a potenciálnych zákazníkov. Ak chcete investovať do reklamy, Vaša prvá voľba by mala byť PPC.

  • Princíp PPC spočíva v tom, že inzerent za reklamu platí až vo chvíli, kedy reklama zaúčinkovala - teda v momente, kedy na ňu užívateľ klikol.
  • U PPC reklamy neplatíte za zobrazenie svojho inzerátu, ale platíte iba za reálnych návštevníkov, ktorí prostredníctvom inzerátu prišli na Vaše stránky.


PPC je...

  • Najefektívnejšia forma inzercie v pomere cena/prínos, efektívnejšia ako akýkoľvek iný typ reklamy.
  • Rýchla, reklamná kampaň sa dá spustiť o niekoľko dní.
  • Merateľná. Inzerciu v novinách, rádiu, televízií, prakticky neviete zmerať, PPC ale merať viete.
  • Na Váš web sa dostanú cez Google len návštevníci, ktorí majú záujem o core biznis Vášho podnikania.

Ako Váša reklama v Google bude vyzerať?

Keď vyhľadávate v google.com konkrétny kľúčový pojem, zobrazí sa Vaša PPC reklama:

Ako bude vyzerať Váš PPC reklamný inzerát v google. PPC - pay per click reklama na internete.

 

Ako Váš inzerát bude vyzerať. PPC - sponzorované odkazy v google.

 

Porovnanie efektivity PPC reklamy (Google AdWords) a klasických bannerov

   ------------------------------------------------------

 

Klasická bannerová reklama

Google AdWords PPC reklama

Cena za 1000 zobrazení (CPT)

6,64 €/ 200,- Sk

0

Miera preklikov (CTR)

0,50%

5,00%

Náklady na návštevníka

1,33 €

0,20 €

Konverzný pomer

3,00%

6,00%

Náklady na záklazníka

33,19 €

3,33 €


Meno a priezvisko:
Telefón:
E-mail *:
Adresa web stránky *:
Vyriešte tento matematický problém  - *