Zaregistrovať do Noviniek e-mailom
 


Sme certifikovaný partner eTargetu:


Staňte sa našim fanúšikom
na Facebooku:


Prevádzkujeme vlastný portál
MojeObchody.sk


Stiahnite si letáky PPC, SEO

 

 

Kedy využiť PPC?

Hoci je prirodzená optimalizácia pre vyhľadávače SEO z dlhodobého pohľadu zvyčajne najvýhodnejšia, svoje miesto v internetovom marketingu má aj PPC platená reklama vo vyhľadávačoch. Platené pozície môžu byť v určitých situáciách užitočným doplnkom, alebo dokonca plnohodnotnou náhradou prirodzených výsledkov vyhľadávania.

Platené kampane PPC vo vyhľadávačoch je dobré zapojiť najmä v týchto situáciách...

Sezónne ponuky - kým sa objaví nový obsah vášho webu vo vyhľadávačoch, trvá to vždy nejakú dobu. Ak chcete teda ponúknuť užívateľom vyhľadávačov informáciu, že práve tento týždeň ponúkate určitý produkt so zľavou, bude efektívnejšie investovať do plateného PPC odkazu.

Štart nového webu - rovnako ako v predchádzajúcom prípade je i tu kľúčovým faktorom meškanie, ktoré majú vyhľadávače pri indexácii nového obsahu. Druhým faktorom je tiež tzv. odkazová popularita, ktorá sa ešte len musí vybudovať, a ktorá spolurozhoduje o tom, ako vysoko bude odkaz na váš web umiestnený. Ak chcete teda toto obdobie preklenúť, sú PPC platené odkazy vo vyhľadávačoch správnou voľbou.

Vysoká konkurencia - ak podnikáte v oblastiach, ktoré sú vo vyhľadávačoch vysoko konkurenčné (tj na dané kľúčové slová sa ponúka vysoký počet výsledkov), a konkurencia sa už dlho pred vami snaží optimalizovať svoje weby, nemusí byť efektívne snažiť sa presadiť vo výsledkoch vyhľadávania cestou prirodzenej optimalizácie. Skôr býva lepšie zvoliť cestu PPC platených odkazov.

Už som na tom celkom dobre v prirodzených výsledkoch v Google, potrebujem platenú reklamu?

Áno, minimálne treba platenú reklamu skúsiť. Prečo?

  • Veľa klientov kliká iba na platenú reklamu a ignoruje prirodzené výsedky vyhľadávania.
  • Platená reklama sa aj často zobrazuje úplne nad prirodzenými výsledkami.
  • Nepoznáme web stránku, ktorá by sa dokázala zobrazovať na prvom mieste v Google na všetky dôležité pojmy. Preto je PPC reklamná kampaň vhodný doplnok. Často sa web stránka nachádza napr. na 8mej či 12tej pozícii a to klienti odignorujú. Pri platenej reklame budete hneď na prvej stránke v platených výsledkoch vyhľadávania.
  • Výsledky PPC reklamnej kampane sú merateľné. Vždy sa dozviete informáciu "za 50 EUR kreditu u nás nakúpilo 7 zákazníkov". Vy si poviete - "to je super", alebo "to je veľa". Ak ste klient BiznisWebu, vieme nastaviť aj meranie v Google Analytics, ktoré ukáže hodnotu objednávok ktoré prišli z platenej PPC reklamnej kampane. Ak zákazníci nakúpia cez Nákupný košík tak vieme počítať aj hodnoty objednávok, síce to je presné na 70-80% 
  • Treba dodať: v prípade požiadavky klienta na imidžovú kampaň nemusí byť meranie podstatné. Meranie je presné na 70-80% - meranie nie vždy ukáže všetkých, čo nakúpili cez platenú kampaň.
  • na platenej pozícii môžete byť viditelnejší ako napr.na 7 mieste v prirodzených výsledkoch. Ak napr.na pojmy "svadobne pohare", "sklenené vázy" ešte na prvej stránke nie ste, pri platenej reklame by ste boli hneď na prvej stránke v platených výsledkoch

 

Platené kampane PPC - účinnejšie a lacnejšie

To, že ste sa rozhodli využívať v danom vyhľadávači PPC platenú kampaň, ešte vôbec neznamená, že ste to urobili správnym spôsobom, vďaka ktorému dosiahnete želaný účinok - efektívny zdroj dobrej návštevnosti. Majte na pamäti, že kvalita kampane ovplyvňuje nielen jej efektívnosť, ale aj cenu.

Ak chcete na PPC platených kampaniach ušetriť a byť si istí, že budú dostatočným zdrojom návštevnosti, nechajte ich správu na nás. Môžeme pre vás zabezpečovať správu kampane v nasledujúcich reklamných systémoch a vyhľadávačoch...

  • Google - AdWords: slovenské, české
  • Zoznam - Etarget: slovenské
  • Seznam - Sklik: české

ponuka PPC reklamy

Meno a priezvisko *:
Telefón:
E-mail *:
Názov webu:
Mám záujem o služby *:Internetová reklama
PPC reklama v Google
Registrácia firmy na Facebooku Mini
Registrácia firmy na Facebooku Maxi
Registrácia do vyhľadávačov
Ďalšie poznámky *:
Ak chcete dokázať, že ste človek, prosím vyriešte  + *